Minden funkció amit keres egy alkalmazásban

Ráadásul felár nélkül elérhető mindegyik

functions

Ügyfélkezelés – minden adat egy helyen

Az ügyfelek átlátható kezelése a sikeres üzlet alapja. Rendszerünkkel minden információ egyetlen központi felületen található meg.

Korlátlan ügyfél-nyilvántartás

rögzíthet bármennyi ügyfelet, legyen szó magánszemélyről, vállalatról vagy akár alvállalkozóról. Nem kell többé adatokat külön Excelben vagy más rendszerben tárolni.

Részletes ügyfélprofil

minden ügyfélhez többféle címet adhat meg (számlázási, szerelési, levelezési), így mindig az aktuális folyamatnak megfelelő adat áll rendelkezésre.

Dokumentumok és címkék

töltsön fel szerződéseket, számlákat, egyéb dokumentumokat, és lássa el ügyfeleit címkékkel a gyors szűréshez.

Naptár és események

rögzíthet ügyfélhez kötött találkozókat, eseményeket, amelyeket felhasználókhoz is társíthat. Az események visszakereshetők, így minden interakció nyomon követhető.

Előzmények és tevékenységek

az ügyfél oldalán látható, melyik kolléga milyen feladatot végzett el, milyen árajánlat vagy megrendelés készült hozzá. Ez biztosítja a teljes átláthatóságot és a csapatmunka gördülékenységét.

Minden ügyféladat egy helyen

hozzon létre bármilyen ügyfélhez köthető bejegyzést vagy adatot, az ügyfélprofil oldalon mindent egy helyen megtalál

Eredmény: mindig naprakész, pontos és könnyen elérhető ügyfélinformációk – Ön és csapata kevesebb időt tölt adminisztrációval, több időt az ügyfélkapcsolatok erősítésével.

Email integráció – dolgozzon közvetlenül a levelezésből

A legtöbb ügyfélkapcsolat emailben kezdődik. Miért kellene külön rendszerek között váltogatnia?

Biztonságos Gmail integráció

a Google OAuth API segítségével egyetlen kattintással összekapcsolhatja Gmail-fiókját.

Ismerős környezet, több lehetőség

az email-kezelés ugyanúgy működik, mint a Gmailben – de a levelekhez közvetlenül kapcsolódhat ügyfél, ajánlat vagy megrendelés.

Új ügyfél létrehozása emailből

ha új érdeklődő ír Önnek, pár kattintással ügyfélprofilt készíthet belőle.

Ajánlatok és megrendelések készítése emailből

az email tartalma alapján rögtön létrehozhat dokumentumokat, és azokat el is küldheti a rendszerből.

Nem kell többé a fájlok mentésével foglalkozni

nem kell letöltenie a fájlokat: az ügyféloldalról csatolhat fájlokat az emailhez

Biztonság mindenek előtt

nem tárolunk semmilyen adatot az integráció alatt, így adatait biztonságban tudhatja

Eredmény: nem kell többé másolgatnia adatokat különböző rendszerek között – minden ügyfélkapcsolat egyből a CRM-be kerül.

Kanban táblák – vizualizált folyamatkezelés

Korlátlan számú tábla és oszlop

szervezze projektjeit és folyamatait pontosan úgy, ahogy a csapata dolgozik.

Feladatok rugalmas kezelése

felhasználókat, határidőket és címkéket rendelhet a feladatokhoz, sőt akár konkrét ügyfélhez is kapcsolhatja őket.

Teljes átláthatóság

egyetlen pillantással látható, hol tartanak a munkák, mi készült el, és mi akadt el.

Feladatok – semmi nem marad elvégzetlen

Részletes leírás és határidők

minden feladathoz adhat nevet, részletes leírást és prioritást.

Csapatmunka támogatása

feladatokat több kollégának is kioszthat, akik valós időben jelezhetik, ha készen vannak.

Ellenőrzés és átláthatóság

a feladat létrehozója folyamatosan látja a státuszokat, így mindig tudja, mire számíthat.

Naptár – minden esemény kéznél

Közös időmenedzsment

láthatja saját és kollégái eseményeit is, így egyszerű a szervezés.

Részletes eseményadatok

helyszín, résztvevők, kapcsolódó ügyfél és időtartam – minden egy helyen.

Osztályszintű események

beállíthat osztályszintű találkozókat is, így az egész csapat egyszerre kap értesítést.

Portfólió – saját termék- és szolgáltatáslista

Részletes nyilvántartás

kategóriák, alkategóriák és típusok szerinti bontásban kezelheti termékeit és szolgáltatásait.

Ár és adatok

rögzítheti az árat, áfát, pénznemet és más fontos adatokat, hogy ajánlatadáskor mindig pontos számokkal dolgozzon.

Gyors felhasználás

az árajánlatok és megrendelések készítésekor egyszerűen kiválaszthatja a szükséges tételeket.

Árajánlatok – profi megjelenés, egyszerű folyamat

Személyre szabott ajánlatok

minden ajánlat ügyfélhez és felhasználóhoz köthető, tartalmazhatja az ügyfél igényeit, a tárgyat és a tartalmat is.

Státuszok

látható, hogy az ajánlat hol tart – egyeztetés alatt, elfogadásra vár, vagy éppen lezárva.

Fázisok

különböző fázisokba állíthatóak az árajánlatok, így pontosan látható hogy éppen mit a teendő

Dokumentumok és termékek

csatolhat dokumentumokat és hozzáadhat portfólióból termékeket is.

Automatikus folyamat

sikeres lezárás esetén az ajánlat egyetlen kattintással megrendeléssé alakítható.

Email-ből egy kattintással

Email-ből akár egy kattintással létrehozhat árajánlatot

Megrendelések – teljes folyamatkontroll

Kapcsolat az ajánlattal

minden megrendelés az adott árajánlathoz kötődik, így teljesen átlátható a folyamat.

Ugyanaz a kezelhetőség

a megrendelések ugyanazokat a funkciókat kínálják, mint az ajánlatok, így nem kell újra megtanulni semmit.

Mentés PDF formátumban vagy nyomtatás

egy kattintással mentheti az árajánlatot PDF formátumban, vagy akár ki is nyomtathatja

Értesítések és statisztikák – mindig naprakész információ

Valós idejű értesítések...

a rendszer azonnal jelzi, ha új feladatot kapott, naptárbejegyzés jött létre, vagy változás történt.

...amik nem merülnek feledésbe

az értesítéseket visszanézheti egy listában, ahol olvasottra vagy éppen olvasatlan állíthatja, így biztosan nem merül feledésbe

Részletes kimutatások:

  • napi és időszakos ügyfélszám változás
  • ügyféltípusok aránya (magánszemély vagy vállalat)
  • aktív/inaktív ügyfél státuszok
  • ajánlatok és megrendelések száma napi és összesített bontásban.
Eredmény: pontos adatokat lát, így megalapozott döntéseket hozhat és könnyebben tervezhet előre.

Beállítások és testreszabás – a rendszer az Ön igényeire szabva

Egyedi jogosultsági rendszer

teljes kontrollt biztosítunk arra, hogy ki mit láthat és kezelhet. Hozzon létre saját jogköröket, majd rendelje őket felhasználókhoz vagy egész osztályokhoz.

Affiliate program

  • meghívóként minden aktív meghívott után 5% jutalékot kap
  • meghívottként egyszeri 5% kedvezményt élvez a havidíjból.

Rugalmas címkék

ügyfelekhez, felhasználókhoz vagy alvállalkozókhoz rendelhetők, hogy még könnyebben szűrhesse és kezelhesse adatait.

Miért válassza a mi CRM rendszerünket?

Korlátlan számú felhasználó

a csapata bármikor bővülhet, nincs plusz költség.

Azonnali használat

a regisztráció után azonnal belevághat – nincs bevezetési díj, nincs hosszas beállítás.

Egyszerű, fix ár

havi 10 000 Ft, minden funkció korlátlanul elérhető.